Sayfalar

12 Eylül 2013 Perşembe

merhaba yeni yayın dönemi :D

"Aman Allah'ım o ne gereksiz bir bölümdür" ve çeşitleri ile "karadayı" nın 2.sezonuna başladık. 

Yeni sezona yaklaşık 60 yeni dizi başlayacakken sezon açılışını bu kadar akıcı olmayan bir bölümle başlamak cesaret ister doğrusu, ki o cesareti oyuncuların en kötü zamanlarında dahi getireceği reyting garantisinden alıyor olabilirler. 

Zaten ilk sezonun sonlarına doğru yeni bölüm izlemeyi bırakmıştım, özeti izleyip sonrasında farklı kanallara geçiş yapıyordum. O uzuun dram sahneleri, korkunç & duygusal bakışmalar, ağlamalar...acıtasyon+acıdason durumu insanı ister istemez "özet" e itiyor; gerekli olan sahneler hepsi onda mevcut, e bide romantizm&drama kısa tutuluyor çok şükür, takip etmeyince kaçırdığımız bir olay da yok, öyleyse istediğimiz her şey özet te dururken iki buçuk saat sırf kenan ın güzel bakışlarını izleyeceğiz diye tv başında duramazdım, durmadım.

Gerçi bir ara heyecanlandım ne yalan söyleyeyim, NihatAlptuğAltınkaya' nın Bakan ile olan sahnesinde "heh işte oyuna biraz renk geliyor" dedim ta ki yerli bruce wayne partisine kadar. O neydi yahuu. Çapkınlık üstüne oturmamış ama ukalalıktan devam ederlerse yürür giderler. 

"Orhan bronzlaşması" diye bir şey var artık, zaten gereksizdi "sarı" hali tam çekilmez oldu. (orhan çıkınca kanlı değiştiriyoruz, evde kimse tahammül edemiyor) Hayır anlıyorum yapımcının yeğeni, senaristin kuzeni ve ya yönetmenin kıramadığı komşusu olabilir de görevini yerine getirdiği ortada, mesleğinin zirvesindeyken emekli olmalı.

ve Savcı, tam gaz devam ;) sen de olmasan aksiyon, entrika, senaryo bitti.

Neyse fena içimi döktüm.. Zaten slow motion biten bir sezonun başlangıcı daha görkemli olmalıydı.

Oyunculukların güzelliğine senaryonun kalitesi eklenince "EZEL" ortaya çıkıyor, hal böyle olunca bizim eşik yükselmiş ve beklentimiz artmış oluyor. Eleştiriye meyyalim vallahi, güzel sevmemden ;)


not: pazartesi akşamına daha güzel bir dizi koysunlar "karadayı" yı yerler






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder