Sayfalar

1 Ekim 2013 Salı

pzrtesi sendromu :S

#osestürkiye

Pazartesilerin vazgeçilmezi artık. Çok şükür ki karşısında iddialı yapımlar yok ve bende bölünmek zorunda kalmıyorum, arada bir GALATASARAY'ın maçları denk gelirse 2. yarı sebebiyle 45dklık kaçırdığım oluyor tabi ama henüz #osestürkiye ile yarışacak zevkte bir dizi yahut program denk gelmedi. (sadece pzrtesi için)

Kış gelmiş, yağmur yağmış, insanlar evlere çekilmiş, hava zaten karanlık bi de televizyonlarda hep dram hep dram, nereye kadar yani el insaf milletçe acıya doymayan bir hal alacağız yakında. Tabi böyle olunca da hayattan ufacık bir an bile olsa zevk almak isteyen insanlar kendilerini eğlendirecek hatta kahkaha attıracak yapımlara yöneliyor, reytinglerden de görüldüğü gibi.  "Pzrtesi Sendromu" nun kazananı #osestürkiye nin özeti dahi 4. olmuş, diyeceğim o ki ne kastıracaksanız 345678765.bölümdür katili aşikar olan "Karadayı" yı Allah aşkına. (ki Karadayı akşam harikaydı)

Hülya Avşar sivriliğinde olmasa da EbruGündeş ilk bölümlerdeki donukluğunu atarak eğlenceli kıvama geldi, arada muhteşem sesiyle söylediği  parçalarla farkı kapatıyor da , daha ne olsun. ( "Beni  benden alırsan"ı söylerken babamdan "böyle birini ne yapsan bitiremezsin" yorumu geldi, tüyler esas duruş )

MustafaSandal dan kurtulmuş olmanın verdiği huzur Athena Gökhan'ın katılmış olmasıyla yerini mutluluğa bıraktı ne yalan söyleyeyim. Adam çok eğlenceli o zaten bariz ama harika derecede de tatlıymış onu öğrendim ve yorumlarındaki samimiyetine söylenecek söz yok, iyi ki girmiş yeni kadroya.

Yaw bir de MuratBoz un o flörtöz halleri ve de hazır cevaplığı yok mu, yeme de yanında yat :D ve de Hadise, yarışmacılara karşı içten ve safça(temiz, masum) yaptığı grubuna alma konuşmaları eğlenceye tad katıyor.

Hal böyle olunca da #osestürkiye yi izlemek şart oluyor, açın işte 2güzel şarkıyla, 4güzel sesle, 5güzel insanla ve bol eğlenceyle kendinizi ödüllendirin canım, onu da ben söyleyecek değilim :P



#FATİH

(reyting 5.)
Önyargılı yazıyorum, hem de ne önyargılı. "o ne yaaa" diye saçma sapan bulduğum şeylere söylediğim bir kelime grubu var ve tam da fatih dizisine uygun. Baştan sona tahammül edemedim fakat arada baktığım sahnelerle ilgili olarak;

+bir çarşaf krizi döndür durdu, "sultanımın çarşafı değiştirildi mi, ütülendi mi, parfümlendi mi, serildi mi?" 2 reklam arası her açtığımda güzelim #ŞUBAT ımın Santo'sunu çarşafla kafayı bozmak üzre olduğunu görünce dayanamadım ve kumandayı televizyona yolladım.

+donuk bakışlı güzel insanlar, terkedin bu diziyi zira muhteşem oyunculuğunuz altında sizi izlemediğimiz için eziliyoruz(!)

+osmanlı saraylarına girebilmenin koşulları entrika yapabiliyor olmak, entrika sezebiliyor olmak ve entrika okuyabiliyor olmak

+müzikler güzel de yavan kaçmış, falan filan fişman.. diyebilirim.

Pazartesi akşamına 1. sıradan girmek istiyorsan cast ve senaryonun merakı hep yüksek tutacak seviyede olması, oyunculukların  insanları bağlayacak kalitede olması, müziklerin de heyecanı hissettirecek düzeyde olması gerekiyor, gençler bilin istedim.


#Karadayı

Söylediklerimi dinlemiş olacaksınız ki senaryoya bir heyecan bir atraksiyon katmışsınız, çok da güzel olmuş. NihatAltınkaya'nın kötü adam karakteri tam bir sağ gösterip sol vurma oldu helal, Feride nin savcıya lafı çakması harikaydı-özüne döndü, özlemişiz bu sahneleri- ve tabiki öldürücü vuruşu son dk sında yine MahirKara dan geldi, replik muhteşemdi, reytinginiz bol olsun gençler, tamgaz devam...


not : "Çalıkuşu" var bu akşam 2. bölümüyle ve ben bu dizinin tutkunu oldum, kitabına başladım hemen ki kitabı daha da muhteşem -bugün yarın bitiririm- . kitap bitip 2. bölümü de izlediğimde size fikirlerimi ileteceğim bizzat, eyw.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder