Sayfalar

24 Eylül 2013 Salı

müzik harika dostum!!!

KAYIP

Sonunda muhteşem bir açılış yapan ve de harika bir hikaye sunan bir diziye başlamış bulunmaktayız. Duygularımı dile getirmekte biraz gecikmiş olabilirim lakin 2. bölümü izlemeden "muhteşem" kelimesini tüketmek istemediğimden ötürü kendimi bir hafta daha rölantiye aldım. Kararımı huzurlarınızda açıklıyorum; bayıldım bayıldım bayıldım.

Senaryo üzerinde uzun süre çalışılmış olduğunu dizinin akışında ve kurgusunda hemen hissediyorsun. Sıkıcı dakikalar veya uzun bakışmalar ağlaşmalar yerine olaylarla örgülü bir bulmaca içinde hissediyorsun kendini. Türk milleti düğüm çözmeyi çok sever ("eğer düğümü çözersen kaynananla iyi geçinirsin"den ötürü müdür bilemem) ama ortada çözülemeyen bir olay, bulunamayan bir çocuk ve ya alınacak bir intikam varsa bu olayı çözme işi millet olarak üstlenmek genlerimizdeki kahramanlık kromozomundandır.

Diziye desteğim sadece senaryosundan dolayı değil öyle bir bütünlük var ki 90dk yetmiyor. Kullanılan müzikler sebebiyle sahnelerin etkisi öyle müthiş geçiriyor ki tüyler baştan sona saygı duruşunda bekliyorlar. Halbuki biz ToygarIşıklı ve Kıraç besteli dizi müziklerinin hastasıyız böyle farklılıklar insanı sarsıyor bir yani lütfen (!) (hakkını yemeyeyim EZEL müzikleri muhteşemdi Toygarcım, seninde ALİYE albümünü almıştım Kıraçım) Taşım sanatçılara değildi zaten yahu değişiklik aramayan yapımcılarla meselem benim[vicdanyaptm] Neyse uzun lafın kısası müzikleri kime yaptırıyorsanız tam gaz devam çünkü harika olmuş.

ve tabiki tabiki tabiki kusursuz oyunculuklar;

mete horozoğlu; adamım naaptın sen öyle, nasıl eğlenceli +sorunlu+sevimli+zeki+muzip+duygusal+komik bir karakter çıkarmışın öyle, yeme de yanında yat ;) harika bir oyunculuk, acıtasyona götürülebilecek potansiyeli olan diziye heyecan ve sevimlilik katmışsın 10 numarasın

aslı enver; senin soğuk duruşunun altındaki o kırılgan+naif  ve de aynı zamanda ukala kadınsı karakterine kurban, hep farklı uçlar hep farklı roller, hastasıyız!!!

dolunay soysert: tam anlamıyla bir anne, masum+saf+temiz+hesapsız

menderes samancılar: raconları fena kesiyorsun, tam oturuyor bil istedim

kaçırılan veled: yakıyorsun ortalığı oyunculuğunla, helal.

ilker kaleli: rol yakışmış hacı, biraz daha kaptır kendini göz kırpmayalım

kaan taşaner: her zaman favorimsin biliyorsun ;)

kaçırılan veledin dayısı: dünyaya kötü adam rolü oynamaya gelmişsin bro, en bomba kötü adamsın beğendim


ve diğer oyuncular; herkes rolünün hakkından fazlasını vererek oynuyor, bu yüzden de samimiyet cam ekrandan evlerimize geçebiliyor.

Ben aslında bu sene dram dizilerine ara verecektim, yeter bıktım ağlamalardan deyip kendimi komedilere saklıyordum ki karşıma siz çıktınız. Tuttum sizi ne yalan söyleyeyim, yalnız bazı sorunlarımız var
*yayın saatinizi değiştiriyorlarmış, ilk hata insanlar tutulmadığınızı düşünecek ve kanalı değiştirecekler
*medcezir in karşısındasınız, ben her nekadar "KAYIP" medceziri yer desem de bir çağatayulusoy ve serenaysarıkaya gerçeği var ki reyting sebebiyle sizi yiyebilirler
bunları atlatırsanız #herşeyçokgüzelolacak


 Sevdim sizi gençler, işte tam da bu sebeple "KAYIP" umuyorum ki uzun soluklu ve kalitesi aynı düzeyde devam edecek şekilde olur. Başarınız daim olsun...

öperim











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder